Новини

Читайте в ‘Фармацевт Практик’ #9′ 2017

04/09/2017

В цьому році виповнюється 25 років із дня відкриття першого Кокранівського центру в Оксфорді, який перетворився на найважливішу міжнародну організацію в галузі доказової медицини ­– Кокранівське Співробітництво. Про деякі особливості роботи цієї організації, а також про призначення доказової медицини розповідає Анатолій Соловйов, д-р мед. наук, професор, зав. відділом фармакології клітинних сигнальних систем та експериментальної терапії, керівник Міжвідомчої лабораторії доклінічного вивчення лікарських засобів ДУ «Інститут фармакології та токсикології НАМН України», у статті «Тільки наукові факти!»

Всі з нетерпінням чекають нових лікарських засобів, особливо якщо йдеться про хронічні та смертельні захворювання. Здавалося б, це спільне бажання, що об’єднує і фармацевтів, і пацієнтів, і лікарів. Однак отримання нових молекул пов’язано з низкою проблем, які настільки ускладнюють появу сучасних ефективних ліків, що виявляється простіше перевипускати та використовувати традиційні препарати. Навіть найбільш багатообіцяючі та прогресивні лікарські засоби часом так і не доходять до пацієнтів, закінчуючи свій життєвий цикл на етапі тестування. Які перешкоді чекають на нові ліки на шляху до пацієнта, читайте в статті «Проблеми тестування нових молекул»

Біологічно активні речовини — це неорганічні і органічні сполуки, які мають певну специфічну активність і виконують, змінюють або впливають на каталітичну, енергетичну, пластичну, регуляторну або інші функції в організмі. Про застосування біологічно-активних речовин – вітамінів, ферментів, гормонів, рослинних екстрактів, біогенних стимуляторів, білкових гідролізатів, амінокислот та їхніх комплексів – в косметології розповідає Світлана Климишина, канд. фарм. наук, старший викладач кафедри організації та економіки фармації з курсом технології ліків ФПДО ЛНМУ ім. Данила Галицького

Серед біологічно активних речовин рослинного походження особливе місце належить флавоноїдам, які тривалий час були малопомітними у медицині, але нині інтерес до них зріс настільки, що кількість досліджень, як лабораторних, так і клінічних, за останні два десятиліття збільшилася в декілька разів. Що ж стало причиною такої пильної уваги до цих речовин з боку хіміків та фармакологів? Читайте в статті «’Зірковий час’ флавоноїдів»

План відкриття нової торгової точки виконаний: всі роботи по ремонту, створенню інтер’єру, підбору персоналу та отримання дозвільних документів виконані. Готуючись до нього довго й наполегливо, часто до власне святкового відкриття руки не доходять або воно перетворюється в приїзд заморського цирку. Як підготуватися до свята, поєднавши при цьому приємне з корисним – залучити покупця, сформувати лояльність, побудувати потенційний трафік із перших годин роботи аптеки? Як зробити це з мінімальними вкладеннями? Про це розповідає Юлія Клименюк, бізнес-тренер, в статті «Все за планом – як відкривати нову аптеку»

Ще не так давно ми боялися наступу льодовикового періоду, але виявилося, що людству загрожує глобальне потепління. Що ж відбувається насправді та які можливі наслідки змін клімату – це питання, які турбують сьогодні багатьох. Однак не менш важливим аспектом є захист планети від нас самих. Про те, як зміни клімату можуть вплинути на погоду, здоров’я людей, економіку і бізнес, читайте в статті «Клімат планети: що день прийдешній нам готує?»

Читайте ці та інші цікаві матеріали в свіжому номері, #9′ 2017, журналу «Фармацевт Практик»!

subscribe