Новини

ГлаксоСмітКляйн звітує про корпоративну соціальну відповідальність за 2016

05/07/2017

Як компанія, місія якої полягає у поліпшенні якості життя людей, щоб допомогти їм робити більше, почуватися краще та жити довше, ГлаксоСмітКляйн (GSK) веде свою діяльність, зосереджуючись на досягненні сталого розвитку на основі інновацій та розширенні доступу населення у всьому світі до якісних та ефективних лікарських засобів

Із часу заснування компанія дотримується відповідального підходу до ведення бізнесу, вважаючи цю концепцію своєю ключовою стратегією. У рамках її реалізації в 2012 році GSK сформулювала 23 довгострокові ініціативи, спрямовані на задоволення глобальних потреб людства у галузі охорони здоров’я. Узяті зобов’язання стосуються чотирьох напрямків діяльності: Здоров’я для всіх, Поведінка, Співробітники, Планета. Втілення ініціатив у життя, розпочате у 2012 році, тривало і протягом 2016 року.

До важливих досягнень компанії у 2016 році можна віднести:

  • запровадження нового підходу до питань патентного захисту з метою розширення доступу до лікарських засобів (ЛЗ) GSK у найбідніших країнах світу;
  • схвалення Європейським агентством з лікарських засобів (European Medicines Agency, EMA) хлоргексидину -антисептика для лікування пупкової інфекції у новонароджених у країнах, що розвиваються, задля зниження дитячої смертності;
  • ініціатива щодо створення Організації біологічної готовності (Biopreparedness Organisation) для розробки вакцин проти основних загроз у галузі глобальної охорони здоров’я в майбутньому задля ефективної протидії новим захворюванням у світі;
  • фінансування для пілотного проекту Всесвітньої організації охорони здоров’я із розповсюдження вакцини проти малярії (RTS, S) виробництва GSK у країнах Африки на південь від Сахари;
  • відкриття Інституту інфекційних захворювань і громадського здоров’я (Institute for Infectious Diseases and Public Health) у Китаї для вирішення місцевих загроз у галузі охорони здоров’я, викликаних антибіотикорезистентністю та інфекційними захворюваннями;
  • пожертва понад мільярда таблеток альбендазолу для запобігання лімфатичних філяріозів і глистних інвазій;
  • виконання на 99% плану зі щорічного проходження співробітниками компанії навчання з Кодексу поведінки;
  • припинення практики прямої фінансової підтримки спеціалістів в області охорони здоров’я (СОЗ), які доповідають перед іншими СОЗ про лікарські засоби та вакцини виробництва GSK;
  • 13-те місце у рейтингу Top 100 Graduate Employers list for R&D, складеному виданням The Times;
  • запровадження безпрецедентного доступу до профілактичної медичної допомоги майже для 100 000 співробітників компанії та членів їхніх сімей у 75 країнах світу в рамках глобальної корпоративної програми Партнерство для профілактики (Partnership for Prevention, P4P);
  • скорочення на 18%, порівняно з 2010 роком,експлуатаційних викидів вуглецю, зменшення кількості використання води на 3% порівняно з 2015 роком і на 23 % – із 2010 роком.

Ендрю Вітті (Andrew Witty), генеральний директор і голова Комітету з корпоративної соціальної відповідальності  GSK [1]:

«У 2016 році ми зробили подальші кроки щодо розв’язання окремих найбільш серйозних глобальних проблем у галузі охорони здоров’я. Так, у відповідь на гуманітарну кризу в Сирії та Південному Судані, GSK взяла на себе зобов’язання передавати вакцини за значно нижчою ціною організаціям, які надають підтримку біженцям. У зв’язку із загрозами, які несуть віруси Ебола та Зіка, ми виступили з ініціативою створення Організації біологічної готовності (Biopreparedness Organisation) задля розробки нових вакцин для запобігання майбутнім спалахам захворювань. У країнах, що розвиваються, GSK запровадила новий підхід до патентування препаратів –з урахуванням економічної зрілості країни. Ми також продовжуємо відігравати важливу роль у боротьбі з антибіотикорезистентністю, крім того, проводимо успішне тестування нашого передового антибіотика. Приємно відзначити, що наші зусилля були оцінені на міжнародному рівні: GSK потрапила до The Fortune Change the World 2016 list, авторитетного рейтингу компаній, які змінюють світ на краще, а також вп’яте поспіль увійшла у двадцятку фармацевтичних компаній, що докладають найбільше зусиль для покращення доступу до ліків у 107 країнах із низьким і середнім рівнем доходу».

Звіт про глобальну корпоративну соціальну відповідальність доступний у форматі інтерактивного PDF-документуна сайті gsk.com або за посиланням.

Соціальна відповідальність є основою ведення бізнесу і в роботі регіональних представництв компанії. У 2016 році GSK Україна продовжила втілювати глобальні ініціативи компанії і впроваджувати окремі локальні проекти.

Так, у межах співпраці з пацієнтськими організаціями було надано фінансову допомогу для підтримки функціонування онлайн-консультацій ВІЛ-інфікованих підлітків через веб-платформу teenergizer.org, засновану Асоціацією підлітків та молодих дорослих «Тінерджайзер» (створена молоддю для підтримки ВІЛ-інфікованих підлітків).

Протягом 2016 року GSK продовжила підтримувати Всеукраїнську благодійну організацію «Даун Синдром» (UDSO). У минулому році GSK долучилася до фінансування Центру раннього розвитку дітей із синдромом Дауна та взяла участь у розробці освітнього відео для спеціалістів охорони здоров’я «Медичний супровід людей із синдромом Дауна».

Компанія приділяє багато уваги питанням здоров’я жінки і планування сім’ї, виступаючи партнером Благодійного фонду «Здоров’я жінки і планування сім’ї» (WHFP) – неурядової організації, яка вже протягом 20 років працює в області зміцнення репродуктивного здоров’я і захисту репродуктивних прав українців.

До добрих справ компанії долучаються також співробітники, які підтримують численні благодійні ініціативи GSK Україна. У березні минулого року працівники запросили в гості до офісу компанії родини, у яких виховуються «діти сонця», на акцію Lots of socks і зібрали 4500 гривень для ВБО «Даун Синдром». Крім того, співробітники GSK Україна приєднуються до глобальних соціальних ініціатив компанії – OrangeActivities, зокрема, збирають кошти для спільного проекту GSK і благодійної організації Save the Children, мета якої – врятувати життя мільйона дітей по всьому світі. Також працівники українського підрозділу GSK є учасниками програми PULSE, започаткованої в 2007 році. У межах її реалізації співробітники GSK можуть використовувати свої професійні навички і знання, працюючи протягом трьох–шести місяців у некомерційних і неурядових організаціях в різних країнах світу. Починаючи з 2007 року, п’ять співробітниківGSK Україна взяли участь в цій програмі, допомагаючи втілювати проекти з покращення якості життя і доступності медичної допомоги в Чеській Республіці, Танзанії, Словенії та Кенії.

Щороку працівники української компанії беруть участь у глобальній благодійній акції GSK Orange Day, присвячуючи один робочий день допомозі некомерційним організаціям: благодійним фондам, дитячим будинкам, будинкам для літніх людей.Ця ініціатива підтримує прагнення GSK робити корисний внесок в суспільство, зміцнює довіру до компанії, а також є хорошою можливістю для згуртування команди.

У 2016 році в GSK Україна почалося впровадження глобальної корпоративної програми GSK Partnership for Prevention (P4P), націленої на профілактику, ранню діагноcтику захворювань та охорону здоров’я співробітників компанії та членів їх сімей. GSK – перша у світі компанії, яка реалізує подібний проект для своїх працівників, втілюючи в життя свою головну місію: допомагати людям робити більше, почувати себе краще, жити довше. У рамках P4P компанія бере на себе зобов’язання надати співробітникам компанії та їх найближчим родичам доступ до ряду профілактичних медичних послуг.

«Сьогодні в усьому світі корпоративна соціальна відповідальність стає невід’ємною частиною бізнесу. І ми пишаємося тим, що маємо можливість приєднатися до багатьох не тільки національних, але і глобальних благодійних ініціатив. Допомагати – ключове завдання будь-якої успішної компанії, тому GSK, у тому числі й українське представництво, розцінює соціальні проекти не як наше право, а як наш обов’язок перед співгромадянами, країною, світом», – сказала, коментуючи звіт GSK про корпоративну соціальну відповідальність за 2016 рік, Алєна Ліхавєц, генеральний директор GSK Україна.

[1] Ендрю Вітті (Andrew Witty) займав посаду генерального директората голови Комітету з корпоративної соціальної відповідальності GSK до 31 березня 2017 року

Джерело: прес-служба GSK Україна

ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ