Статті

Студенти і наукова робота

03/04/2015

У відповідь на розвиток фармацевтичної галузі змінюються і поновлюються новим змістом усі компоненти дидактичної системи фармацевтичної освіти, до яких належать насамперед зміст, форми, методи і засоби навчання

Тимофій Калинюк

— Розв’язання подальших завдань і досягнення кінцевої мети в освітній діяльності Annals 2008 _ Volume 1_optвідбувається шляхом взаємопов’язаної роботи викладачів і студентів із застосуванням певних методів, — пояснює Тимофій Калинюк, д-р фарм. наук, професор, завідувач кафедри технології ліків і біофармації ЛНМУ ім. Данила Галицького. — Найбільшого поширення набули інформаційно-рецептивний, пояснювально-ілюстративний, проблемний і дослідницький методи. Останнім часом на кафедрах нашого фармацевтичного факультету успішно використовуються інтерактивні дистанційні методи.

Фармацевтичній освіті завжди були властиві дослідницькі методи. Вони широко
використовувались у навчальному процесі на фармацевтичному відділенні філософського факультету Львівського університету ще від 50-х років XIX cт. Перший науковий студентський гурток був організований у Львівському університеті саме з числа студентів-фармацевтів у 1891 р. професором Броніславом Радзішевським.

На сучасному етапі наукові дослідження є найефективнішим методом самореалізації, підвищення самооцінки та рейтингу студента. Елементи науково-дослідної роботи реалізуються як під час навчального процесу, так і в позанавчальний час (виконання лабораторних і курсових робіт, участь у ділових іграх, наукових студентських конференціях, конкурсах, олімпіадах, виконання дипломних і магістерських робіт тощо).

За словами Тимофія Калинюка, традиціїLviv_olimpiada_2014 -_opt1 проведення студентських конференцій
були започатковані у далекому 1947 р., коли студенти-гуртківці об’єднались у Студентське наукове товариство (СНТ). Першим керівником СНТ Львівського медичного інституту був А.П. Любомудров, д-р мед. наук, професор, заслужений діяч науки УРСР. Керівництво СНТ фармацевтичного факультету здійснювали доцент І.Р. Гнідець, доцент М.Г. Чаплинська, професор О.В. Владзімірська, доцент А.П. Грищук, доцент Д.Ю. Роговський, доцент С.І. Терещук, останнім часом — доцент Л.І. Кобилінська.

Результати студентських наукових досліджень включаються у дипломні та магістерські роботи, які є однією із форм Lviv_olimpiada_2014 -1_optДержавної атестації майбутніх фахівців. У 2008 р. професор Р.Б. Лесик започаткував видання збірника англійською мовою, в якому публікуються статті молодих науковців та основні результати дипломних робіт студентів.

Протягом 1986–2014 рр. проблемні методи навчання використовувались під час проведення занять у Навчально-виробничій аптеці, а також при підготовці до Всеукраїнських олімпіад за спеціальністю «Фармація». На базі фармацевтичного факультету Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького такі олімпіади проводились у 1997–2000, 2004–2006 та у 2014 р.

 

“Фармацевт Практик” #03′ 2015

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ