Статті

Наукові конференції варто проводити у Львові

22/12/2014

У столиці Галичини активно розвивається діловий туризм

— Львів робить впевнені кроки до виходу не лише на українську, а й європейську арену конференц-туризму у

Ліна Остапчук

Ліна Остапчук

ролі професійного гравця, — стверд­жує Ліна Остапчук, директор ЛКП «Агенція з підго­тов­ки подій», створеного при Львівській міській раді. — Сфера ділової гостинності, або як її ще називають МІСЕ-індустрія (від англ. meetings — зустрічі, incentives — корпоративи, conferences — конференції, events—події) не є для Львова новим напрямком діяльності. Наше місто має давню історію проведення масштабних ділових подій. Так, у 1894 р. у Львові відбувалася Галицька крайова виставка, яку протягом 139 днів (до слова, 100 з них були дощовими) відвідали 1 146 329 осіб. У 1921–1939 рр. у місті проходили щорічні міжнародні виставки Східні Торги, на яких були представлені понад 200 компаній із 23 країн світу. Серед подій, ближчих до нас, доречно пригадати Саміт президентів країн Центральної Європи (1999 р.) та успішне проведення Чемпіонату Європи з футболу (2012 р.).

Business Travel у світі

Згідно з даними Світової туристичної організації, яка діє при ООН, на туризм припадає 9% світового ВВП. Кожне 11-те робо­че місце у світі пов’язане з наданням туристичних послуг. Діловий туризм — один з найперспективніших напрямів сучасного туризму. Високі темпи його розвитку визна­чають насамперед глобалізація світової еко­номіки і «стирання кордонів». Бізнесмени все частіше шукають і знаходять ділових партнерів за кордоном. Але, рушаючи в подібну подорож, вони хочуть не просто побувати на виставці, семінарі, конференції — вони їдуть за новими можливостями для свого бізнесу.

У 2013 р. країнами-лідерами у цій галузі були США, Німеччина, Іспанія, а серед європейських міст — Париж, Мадрид і Відень.

За словами Ліни Остапчук, діловий туризм вважається вигідним бізнесом через те, що ділові туристи витрачають більше коштів (аж на 32%), ніж звичайні туристи на сувеніри і розваги, адже основні витрати (переліт, проживання, харчування) бере на себе компанія-організатор, і довше перебувають у місті (прибувають напередодні заходу, від’їздять на день пізніше або, якщо місто сподобалося, залишаються вже за свій кошт або приїжджають ще раз). До прикладу, у Берліні ділові туристи витрачають учетверо більше порівняно зі звичайними (230 проти 50 євро на день).

Ділові туристи забезпечують цілорічну активність туристичному бізнесу на противагу традиційним сезонним відвідинам інших категорій мандрівників. Якщо Львів звичайні туристи найбільше відвідують на Різдво, Великдень і під час літніх фестивалів, то бізнес-події, як правило, відбуваються у листопаді, лютому, березні. Отож, у сфері туризму створюються постійні робочі місця та залучається додатковий сегмент кваліфікованих спеціалістів — перекладачі, топ-менеджери.

Одним з найпопулярніших різновидів ділового туризму вважається проведення науково-практичних конференцій, які доносять до нас експертні думки. На конференції запрошують відомих фахівців з різних галузей, у тому числі з-за кордону. Такий варіант проведення наукової зустрічі дає так званий мультиплікаційний ефект і є набагато дешевшим, аніж поїздка багатьох працівників компанії в інше місто або за кордон.

Скажімо, у 2012 р. у Німеччині відбулося 643 міжнародні конференції відповідно до стандартів ІССА. За критеріями цієї поважної організації конференція вважається міжнародною, якщо не менше 50% її учасників є іноземцями, або ж вони приїхали не менше аніж з трьох різних країн. Так от, кількість учасників цих конференцій в 4,5 разу перевищила населення всієї Німеччини. У заходах взяли участь 18 млн делегатів із-за кордону. Відтак, німецька індустрія діло­вої гостинності прирівнюється до сфери машино­будування.

Найчастіше конференції відбуваються за такими напрямками, як медицина, технології, наукові досліди, і у всіх трьох Львів має великий потенціал та необхідні ресурси: сучасний аеропорт у межах міста, близькість до європейського кордону (всього 60 км), 78 сучасних конференц-залів, готелів та креативних ресторанів, а також розвинену туристичну інфраструктуру. Львів — це понад 2 тис. архітектурних пам’яток, 20 церков, близько 60 музеїв. Зрештою, 1 млн 700 тис. туристів, які відвідали місто 2013 р., підтверджують статус Львова як надзвичайно туристично привабливого міста.

«Остання невідкрита перлина Європи» — так колись назвали Львів британські журналісти. Ви маєте нагоду відкрити цю перлину особисто, якщо проведете у місті хоча б одну конференцію або ділову зустріч.

Лариса Дедишина

“Фармацевт Практик” #12′ 2014

 

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ