Щорічний конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея»
10 вересня
Національний академічний драматичний театр ім. Івана Франка
Щорічний конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея»
З кожним днем наближається урочиста церемонія нагородження. Підводяться підсумки аналітичних досліджень, які багато років надають аналітичні партнери
Щороку організатори конкурсу проводять анкетування серед спеціалістів фармацевтичної галузі. Експертами виступають працівники аптек з різних регіонів нашої країни, співробітники фармацевтичних компаній-дистриб’юторів, вітчизняних виробників лікарських засобів та іноземних представництв. На основі експертної думки створюються репутаційні рейтинги таких номінацій, як «Аптека року», «Аптекар року», «Топ-менеджер року», «Маркетинг року».
Протягом багатьох років репутаційні рейтинги на замовлення організаторів конкурсу складає наш партнер — міжнародна дослідницька компанія повного циклу МASMI UKRAINE, що працює у країнах Східної і Центральної Європи та Близького Сходу.
Cьогодні, коли на фармацевтичному ринку існує велика конкуренція, репутаційний рейтинг важливий як для фахівця, так і для компанії, адже це визнання професіоналізму, а також запорука перспектив і розвитку. Це індикатор для встановлення ділових, партнерських та робочих відносин.
Завдяки тривалому та надійному партнерству організаторів конкурсу з аналітичними компаніями «Бізнес Кредит», Comcon Pharma Ukraine і SMD, що регулярно проводять дослідження ринку, на основі яких визначаються переможці у номінаціях «Компанія року» та «Препарат року».
«Бізнес Кредит» — перша національна компанія, яка організувала регулярні дослідження фармацевтичного ринку України та Молдови. Багаторічній досвід роботи та аналізу галузі дає можливість прогнозувати перспективи ринку, надавати консалтингові послуги та проводити комплексний аудит фармацевтичного ринку не лише України, а й країн СНГ.
Comcon Pharma Ukraine на сьогодні успішно реалізує та розширює спектр дослідницьких послуг, представляючи клієнтам результати комплексного вивчення різних сегментів ринку лікарських засобів. Серед їхніх послуг: синдикативні дослідження, аd hoc, аналітика і консультування.
SMD — довірений партнер фармацевтичних компаній та представництв, дистриб’юторів і аптечних мереж, державних та недержавних організацій з питань бізнес-консультування та визначення динаміки розвитку фармацевтичного ринку.
Розвиток потребує змін. Конкурс професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея» не є винятком. Цього року організатори конкурсу — компанія «ВК Здорово» у співпраці з новими партнерами реалізувала нові ідеї. На сторінках журналу «Фармацевт Практик» № 6, 2015 ми розповіли про співпрацю зі світовим аналітичним експертом у галузі охорони здоров’я — IMS Health. Компанія провела анкетування-опитування лікарів з метою вивчення їхньої думки стосовно роботи медичних представників.
Партнерство з Ukrainian marketing group UMG надихнуло на ідею вивчити думки споживачів лікарських засобів щодо аптечного асортименту та розширення послуг, які надають аптечні заклади. Було проведено фокус-групи для виявлення потреб споживачів. Окремо пройшли фокус-групи з працівниками аптек для визначення того, як змінилися вподобання споживачів останніми роками. На підставі аналізу результатів цих досліджень було зроблено висновок, наскільки сучасні можливості аптек задовольняють вимоги покупців.
Попередні результати розкривають цікаву інформацію про споживача і його поведінку. Протягом останніх років покупці стали самостійнішими, їм до вподоби можливість, яку їм надають аптечні маркети, самим обирати певні категорії товарів. З опановуванням інтернету споживач став більш інформованим і менш довірливим. У нього з’явилась можливість перевіряти професійні знання працівника аптеки, задаючи питання, на які він вже знає відповідь. Від інформованості аптекаря та його професійних навичок залежить довіра споживача. На сьогодні фахівці мають розуміти зміни, які відбуваються не лише у галузі, а й зі споживачем, адже від цього розуміння залежить подальший розвиток.
Організатори конкурсу «Панацея» завжди відкриті до співпраці з професіоналами та лідерами різних галузей; до ініціювання нових проектів, які будуть корисними і важливими для фармацевтичного ринку України.
Конкурс «Панацея-2015» традиційно проходитиме восени напередодні професійного свята — Дня фармацевтичного працівника. Чудовим подарунком для колег, співробітників і партнерів стануть квитки-запрошення на урочисту церемонію нагородження переможців, які можна отримати в організаторів.
Перемога у професійному конкурсі підвищує значимість і популяризує компанію/бренд серед колег, лікарів та споживачів. Бажаємо всім учасникам успіхів та перемог!
Замовлення квитків за телефонами: (044) 498-06-72; 8 (098) 613-33-01