Новини

Апґрейд від «Дарниці»: ребрендинг, редизайн та вихід на міжнародний ринок

Новини

Апґрейд від «Дарниці»: ребрендинг, редизайн та вихід на міжнародний ринок

23/10/2019

Фармацевтична галузь — одна з небагатьох в Україні, що стабільно розвивається і зростає, причому втричі швидше, аніж економіка в цілому — ріст становить близько 11% на рік. На кожні 100 грн доданої вартості в українській фармі припадає 19 грн капітальних інвестицій — це один з найвищих показників інтенсивності вкладень серед галузей економіки України. У фармацевтичній сфері працює лише 0,15% усіх працевлаштованих українців, однак вони забезпечують 0,83% ВВП країни.

Для фармацевтичного ринку характерна висока конкуренція: тут представлено близько 400 компаній, 113 з яких — українські. Прикметно, що в галузі немає жодного монополіста. Окрім того, в Україні почали застосовувати міжнародні підходи до етичності і законності провадження фармацевтичного бізнесу, яких належить дотримуватись усім учасникам ринку. Одним з лідерів фармацевтичного ринку є компанія «Дарниця»

До лідерських позицій — системно й планомірно

Фармацевтична компанія «Дарниця» заснована у 1930 р. З 1998 р. вона є лідером з реалізації лікарських засобів в упаковках. Частка «Дарниці» у 2018 р. сягнула 14,4%, що вдвічі перевищує частку найближчого конкурента. Кожна сьома упаковка препаратів на аптечних полицях вироблена на «Дарниці».

Продуктовий портфель компанії містить близько 250 найменувань готових лікарських засобів. Продукція експортується до 16 країн світу. У 2018 р. її чистий прибуток збільшився на 31,3% — до 449,134 млн грн. Кінцевим бенефіціаром «Дарниці» є Гліб Загорій, д-р фарм. наук, професор.

Ідентифікація бренду: новий логотип + дизайн упаковок

Компанія «Дарниця» застосовує сучасні технології, вдосконалює процеси виробництва і пропонує нові продукти. 16 жовтня у Києві вона презентувала результати ребрендингу та оновлену корпоративну стратегію. Цей крок насамперед покликаний вивести компанію на вищий рівень розвитку, створити нові можливості для просування бренду і додаткові зручності для пацієнтів.

Новим логотипом компанії стала літера «d», стилізована під мікроскоп, що символізує дослідження, розробки, інновації, постійний розвиток і пошук нових рішень.

Водночас «Дарниця» започаткувала зміну дизайну пакування лікарських засобів рецептурного напрямку. Мета редизайну — зробити упаковку як зручною, так й інформативною для пацієнта. Досягти цього компанія планує за рахунок використання кольорового кодування препарату відповідно до симптоматики захворювань і піктограми для позначення форми випуску. На рецептурних препаратах інформація про дозування буде додатково виділена кольором. Зокрема, у новому дизайні вже можна побачити препарати Превентор і Тіара Тріо.

Разом з тим фармацевтична компанія подбала і про екологію, зменшивши обсяги лаку для покриття упаковок.

«Ребрендинг — це не просто зміна логотипу, — наголосив голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків. — Це нова філософія провадження бізнесу, нова стратегія розвитку. Ми поставили перед собою мету — створити міжнародний фармацевтичний бренд. Перший крок до її досягнення — старт перемовин про стратегічне партнерство з європейськими та американськими учасниками фармацевтичного ринку».

«Іншим важливим вектором розвитку є перетворення «Дарниці» на 100% цифрову компанію. Ми інвестували понад 1,5 млн євро в диджиталізацію процесів і переведення життєвого циклу препарату в цифрову форму. Першими з-поміж українських фармвиробників повністю роботизували склад. Щороку інвестуємо у розробки і дослідження більш як 10% валового доходу. У 2018 р. сума таких інвестицій становила 3,5 млн євро, а загалом «Дарниця» інвестувала в інноваційний розвиток понад 200 млн євро. Завдяки цим і подальшим інвестиціям компанія планує стати лідером з виробництва складних генериків — таких як трикомпонентний препарат для лікування артеріальної гіпертензії Тіара Тріо», — зазначив Дмитро Шимків.

Якісні генерики як ключовий формат розвитку

Сфокусувавшись на розробці якісних генериків, «Дарниця» постійно проводить дослідження їхньої біоеквівалентності, тобто відповідності лікарського засобу оригінальному препарату. З 2016 р. компанія завершила 8 досліджень біоеквівалентності, на 2020–2021 рр. заплановано від 9 до 12 таких досліджень.

«За даними ВООЗ, вже 15 років поспіль головними причинами смертності є ішемічна хвороба серця та інсульт. Боротьба з серцево-судинними захворюваннями — найбільший виклик для сучасної медицини та фармації, і «Дарниця» готова стати частиною відповіді на цей виклик», — запевнив Дмитро Шимків.

Саме тому стратегічні напрямки розвитку виробництва компанії стосуються таких найактуальніших сфер охорони здоров’я, як кардіологія, неврологія і проблеми подолання болю.

Торік «Дарниця» представила 10 нових брендів у 12 лікарських формах. Наприкінці 2019 р. на полицях аптек з’являться ще 11 брендів, а у 2020 р. заплановано вивести на ринок 14 лончів у 29 лікарських формах. Наразі на різних етапах розробки і впровадження знаходяться більш як 60 лікарських засобів.

Виробництво усіх препаратів компанії «Дарниця» здійснюється відповідно до вимог GMP (Good Manufacturing Practice — Належна виробнича практика) — міжнародного стандарту для фармацевтичних виробництв. Протягом останніх трьох років компанія отримала п’ять позитивних висновків про відповідність умов виробництва лікарських засобів вимогам Належної виробничої практики від регуляторних органів України та європейських держав, тому Всесвітня організація охорони здоров`я обрала «Дарницю» для навчання інспекторів GMP.

“Фармацевт Практик”

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ