Дякую, мамо! Звіт про мам компанії P&G
Наприкінці 2015 року компанія P&G здійснила опитування, в якому взяли участь більш як 14 000 мам з 15 країн усього світу. Його головна мета – показати, що означає бути мамою в сучасному суспільстві, звернути увагу, скільки сил їй доводиться вкладати в своїх дітей і які виклики приймати. Водночас, використовуючи отримані дані, компанія прагне не тільки зайвий раз акцентувати на ролі матері в сім’ї та суспільстві, а й створити кращу продукцію для мам і їхніх сімей, щоб полегшити їх нелегку працю.
P&G завжди підтримує мам і докладає всіх зусиль, щоб дати їм якомога кращу продукцію. Компанія здійснює численні дослідження, спрямовані на визначення потреб та бажань своїх споживачів. Наприклад, під час підготовки Олімпійської кампанії «Дякую, мамо!» були використані дані досліджень, які проводилися для поліпшення таких всесвітньовідомих брендів, як Tide, Always та Pampers. Інформація, яка ґрунтується на цих даних, показує, що означає бути мамою в сьогоднішньому світі,які перешкоди їй доводиться долати і як їй це вдається.
Мама завжди залишається мамою. І цифри говорять самі за себе: 86% жінок, що брали участь у дослідженнях, хочуть, аби їхні діти відчували, що мама поряд, навіть якщо вона далеко. Водночас сучасна мама – це лідер у сім’ї, на якого рівняються діти. 67% опитаних погоджуються, що важливіше бути гарним прикладом для своєї дитини, ніж повністю залученою в повсякденну турботу про неї. І хоча 81% мам успішно керують сім’єю, важливість сторонньої допомоги вони не відкидають. Так, 54% опитаних використовують допомогу інших у щоденному піклуванні про дитину.
Сучасне материнство потребує великих зусиль. І 97% опитаних не очікували, що материнство пов’язане з такими великими вимогами. 64% згодні, що сьогодні бути мамою важче, ніж раніше. Проте мами готові приймати виклики і долати труднощі. Більше половини жінок погоджуються, що, ставши мамами, їм довелося розвинути в собі велику емоційну стійкість.
Одним із найцікавіших результатів досліджень став той факт, що, незважаючи на наявність друзів, інтернету, соціальних мереж, найголовнішим порадником у питанні виховання дітей для мам залишаються… їхні мами! Ставши мамами, жінки почали більше цінувати власних матерів, відзначаючи їхню емоційну стійкість (41%), емпатію (42%), терпіння (54%).
І хоч би яким був складним, мінливим і швидкоплинним сучасний світ, 81% опитаних мам відчувають, що їм чудово вдається піклуватися про дітей, при цьому успішно заробляючи гроші (67%) і займаючись побутовими питаннями (64%).
Опитування було проведено в листопаді 2015 р. У ньому взяли участь понад 14000 мам (від 18 років) у 15 країнах (Бразилія, Канада, Китай, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Мексика, Голландія, Польща, Росія, Південна Корея, Іспанія, Великобританія і США). Збір даних здійснило агентство YouGov. Додаткові дані надаються за запитом.
Джерело: прес-служба P&G