Джонсон & Джонсон має намір опротестувати рішення китайської влади щодо анулювання торгового знака OneTouch
Американський виробник товарів для здоров’я – компанія Джонсон & Джонсон (Johnson & Johnson) має намір опротестувати рішення Державної адміністрації з промисловості і торгівлі КНР щодо анулювання торгового знака лінійки продукції для моніторингу рівня глюкози в крові OneTouch.
У разі підтримання апеляційним судом рішення влади, місцеві компанії зможуть виробляти аналогічну продукцію під торговою маркою OneTouch.
У Китаї мешкає найбільша кількість пацієнтів із цукровим діабетом у світі. За прогнозом експертів, до 2035 року їх стане 142,7 млн. проти 98,4 млн. на теперішній час. У 2011 році витрати, пов’язані з цим захворюванням, склали 17 млрд. дол. Як заявили в компанії, вона розчарована рішенням китайської влади, т.к. цей бренд відомий в країні майже 10 років. Вона має намір домагатися його юридичного перегляду та анулювання. Рішення про анулювання товарного знака OneTouch було прийнято в грудні 2013 після звернення юриста однієї з китайських компаній, що використовують цей бренд для своєї продукції.
За матеріалами Фармацевтичного вісника
Материал подготовила +Екатерина Свириденко