«Фармацевтична фірма «Дарниця» перемогла у двох номінаціях конкурсу «Вибір року»
Українці вдруге поспіль визнали «Фармацевтичну фірму «Дарниця» кращою вітчизняною фармацевтичною компанією року. Цьогорічний успіх подвійний: лікарський засіб «Цитрамон-Дарниця», який випускає компанія, здобув титул «Вибір року» у номінації «Препарат року від головного болю»
Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» є одним з найбільш відомих і авторитетних рейтингів в Україні. Цьогоріч у сімнадцятий раз були названі найпопулярніші торгові марки нашої країни. За визнання боролися більш ніж 2000 номінантів у різних категоріях.
Відзнака «Вибір року» — атрибут успішного бренду, який безпомилково впізнають мільйони*. Це символ довіри споживачів, яким «Фармацевтична фірма «Дарниця» пишається та цінує.
За даними всеукраїнського маркетингового дослідження споживчих вподобань, репрезентативного для дорослого населення віком 18+, «Фармацевтична фірма «Дарниця» перемогла в номінації «Фармацевтична компанія року», отримавши підтримку понад третини споживачів та обійшовши найближчого конкурента на 23,8%. В номінації «Препарат від головного болю» 26,4% споживачів віддали першість «Цитрамон-Дарниця» з-поміж лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва.
Особливістю конкурсу «Вибір року» є дослідження думки безпосередніх споживачів товарів та послуг. Лідер у кожній номінації визначається за результатами комплексного дослідження ринку. Опитування респондентів та обробку даних проводить компанія Kantar TNS Ukraine. Результати дослідження щорічно проходять аудит компанії Deloitte Ukraine.
У дослідженні думки споживачів (40% від загального балу) беруть участь жителі України. Респонденти дають відповідь на питання: «Який товар / послугу / ТМ / компанію / виробника з категорії ви вважаєте кращим?”. 30% голосів забезпечують експерти, 15% – представники рекламних агенцій. Ще 10% – думка журі і 5% від загального балу забезпечує оргкомітет конкурсу.
_________________
* за даними всеукраїнських досліджень медаль “Вибір року” знає 64% населення. Рівень довіри до конкурсу складає 37% (дослідження Kantar TNS Ukraine, 2016 рік).