АктуальноНовини

Компанія «Альба Україна» оголосила про зміну логотипу і фірмового стилю

18/11/2013

У жовтні 2013 року компанія «Альба Україна» – один із провідних дистриб’юторів українського фармацевтичного ринку – оголосила про зміну логотипу та фірмового стилю компанії.

Як заявив Олександр Коржиков, голова правління ПрАТ «Альба Україна», зміни пов’язані з репозиціюванням компанії, яка утвердилася на ринку як інноваційна і досвідчена.

«Головний меседж зміни логотипу і фірмового стилю – ми переходимо від всеукраїнських масштабів позиціонування на міжнародні. І дійсно – зараз «Альба Україна» співпрацює з усіма великими світовими фармацевтичними компаніями, ми не раз удостоювалися важливих міжнародних нагород у нашій сфері, серед яких – європейська нагорода за досягнення в сфері логістики – CONSTANTINUS AWARD. Тому такі зміни – логічний крок у нашому розвитку», – зазначив А. Коржиков.

Блакитний колір логотипу означає надійність і впевненість, а також авторитетність у фармацевтичній галузі. Білий колір символізує чистоту, технологічність й інноваційність «Альба Україна». Колірна гамма логотипу асоціюється з фармацевтичною і медичною сферою діяльності.

Новий логотип компанії «Альба Україна» виглядає одночасно сучасним і солідним, що символізує синтез досвіду й інновацій, властивий йьому дистриб’ютору. Закруглені краї емблеми в логотипі означають гнучкість, відкритість до співпраці з партнерами.

Крім того, логотип відрізняється продуманою і лаконічною пластикою, чіткими, ретельно підібраними пропорціями. Логотип і фірмовий стиль «Альба Україна» розроблені відомим дизайнером, членом Спілки художників України Володимиром Харченко.

Наразі завершується розробка нового корпоративного сайту компанії.

За матеріалами прес-служби “Альба Україна”

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ