КСВ : Майбутнє фармацевтичного бізнесу в Україні
7 вересня 2012 року о 16.00 в приміщенні Національного Палацу «Україна» відбудеться прес-конференція на тему: «Шляхом відповідального бізнесу. Практики та перспективи розвитку соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу в Україні».
Спікери:
- Любов Снігур, керівник проекту, генеральний директор ТОВ «Виробнича компанія “Здорово”»;
- Марина Саприкіна, голова правління центру «Розвиток КСО»;
- Жан-Поль Шоєр, генеральний директор ТОВ «Санофі–Авентіс Україна»”
- Євген Заїка, директор ТОВ «Нікомед Україна».
Життя вимагає від бізнесу відповідальності за вплив прийнятих рішень на окрему людину, суспільство в цілому та довкілля. У розвинених країнах Європи та Америки соціально відповідальний бізнес (СВБ) є загальноприйнятим правилом, якого дотримується значна кількість великих, середніх і навіть малих компаній. В Україні ці ідеї також знаходять послідовників.«Фармацевтична галузь за своєю природою є соціально значимою,— наголошує Марина Саприкіна.— Тому програми корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) діють у багатьох мультинаціональних компаніях».
«Поширенню ідеї СВБ перешкоджає насамперед відсутність інформації, — говорить Любов Снігур. — Потрібно не тільки розповідати про мету, завдання та засоби реалізації програм КСВ, а й надавати інформацію про те, в яких галузях така підтримка необхідна. Мета проекту «Шляхом відповідального бізнесу» — привернути увагу і залучити до співпраці представників фармацевтичного бізнесу, державних органів та громадськості. Ми створюємо інформаційно-комунікативну платформу, де інтереси сторін будуть знаходити точки перетину».
На першому етапі на замовлення організаторів проекту Маркетингове агентство MASMI-Ukraine в березні – квітні 2012 року провело дослідження, що мало на меті виявити, які компанії вважаються на фармринку найбільш соціально-відповідальними та етичними на думку фармацевтів і провізорі. Загальна кількість — 1004 респонденти з усіх регіонів України.
На другому етапі було опитано ТОП-менеджерів фармкомпаній, які найчастіше називались у попередньому дослідженні. Аналіз результатів другого етапу виявив готовність представників фармацевтичного бізнесу до роботи в напрямку соціальної відповідальності. У деяких компаній, переважно представництвах західних фірм, діють програми КСВ міжнародного рівня.
В Україні комунікації держави й бізнесу досить обмежені. Тому на третьому етапі реалізації проекту планується об’єднати зусилля державних органів і бізнес-середовища для конструктивного вирішення важливих проблем суспільства.
«Соціальна відповідальність — наш добровільний внесок у розвиток суспільства та українську систему охорони здоров’я, — відзначив Євген Заїка. — Поширення програм КСВ стримує економічна нестабільність. Якщо держава перестане триматись пасивної позиції і буде стимулювати зацікавленість компаній, як це робиться в інших країнах, багато українських компаній знайде ефективне застосування своїм ініціативам».
«Сьогодні значна кількість українських компаній підтримують або цікавляться ідеями СВБ, — говорить Жан-Поль Шоєр.— Широкому поширенню перешкоджає хибне уявлення про те, що КСВ потребує великих коштів. Насправді це не так. Соціальна відповідальність — це поклик душі, для нас — частина нашої ДНК!»
За додатковою інформацією звертайтесь:
Галина Якимчук, тел: + 380 (44) 498-06-70,
факс: +380 (44) 498 06 74,
моб. тел: (050) 411-75-82 та (067) 224-02-84
Підготувала +Олена Новіцька