Новини

Маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: нові можливості та нові підходи до звичних процесів, нові цінності партнерства для фармацевтичної галузі України

30/04/2015

Весняні дні сповнені надій, очікувань, бажань та нових ідей. Одного такого квітневого дня в Києві відбулась перша маркетингова бізнес-конференція для представників фармацевтичної галузі України «ЖИТИ СЬОГОДНІ»

Понад 100 гостей та учасників конференції — топ-менеджери компаній, власники бізнесу, маркетинг-директори та інші поважні особи галузі — доброзичливо зустрів готель у вишуканому стилі модерн — Hilton Kyiv.

Організаторами конференції «ЖИТИ СЬОГОДНІ» виступили такі провідні світові аналітичні та маркетингові компанії, як IMSHealth, MASMI, Nielsen, GfK, та компанії, які працюють на фармацевтичному ринку країн СНД — «Бізнес Кредит», СOMСON Pharma, SMD, UMG та «Виробнича компанія ЗДОРОВО».

Розірвати  шаблони, знайти нові підходи до звичних процесів, вибудувати нові відносини з партнерами, розставити нові ціннісні акценти — саме такою була мета організаторів заходу, які ознайомили учасників конференції з інноваційними та ексклюзивними маркетинговими інструментами.

Учасникам конференції були представлені реальна ситуація, що склалася на фармацевтичному ринку України у період змін, тренди світової PHARMA та їхні прояви на українському ринку; проведено порівняльний аналіз кризових періодів, у які потрапляла галузь; зроблено паралелі між розвитком FMCG та фармацевтичного ринку. Крім того, надійний партнер Адвокатське об’єднання Arzinger надало юридичні консультації з приводу ризиків, що виникають у компаній під час укладання маркетингових договорів, з боку конкурентного та рекламного законодавства.

Присутні також могли поглянути на роботу медичних представників «очима лікаря».

Чималий час було зосереджено на дослідженнях з вивчення бажань та очікувань сучасного українського споживача, а також проаналізовано чинники, що впливають на вибір лікарського засобу.

Справжні емоції викликала дискусія про подальше партнерство і співпрацю між представниками виробників, дистриб’юторів та ритейлом.

Позитивними емоціями учасників, словами вдячності за високий рівень проведення заходу та створення ділової, стриманої, інтелектуальної атмосфери завершилась маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ». Ця подія надихнула на пошук нових шляхів до співпраці, надала новий імпульс до діалогу та обміну досвідом між колегами галузі.

Завершено перший етап з циклу заходів, що будуть цікавими для фармацевтичного бізнесу України. Організатори пообіцяли продовжити розмову про можливості, які дає сьогоднішній день. Адже «ЖИТИ СОГОДНІ» — це діяти сьогодні, творити сьогодні, ініціювати сьогодні, будувати фундамент майбутнього, спираючись на минулий досвід і пережиті випробовування!

Олена Карчевська, "Бізнес-Кредит"

Олена Карчевська, “Бізнес-Кредит”

 

Ірина Горлова, SMD

Ірина Горлова, SMD

 

Денис Голубчиков, JOHNSON & JOHNSON LLC

Денис Голубчиков, JOHNSON & JOHNSON LLC

 

Юрій Ткаченко, Комкон Фарма - Україна CIM Member

Юрій Ткаченко, Комкон Фарма – Україна CIM Member

 

Світлана Жахалова, GfK

Світлана Жахалова, GfK

 

Станіслав Чеглінцев, Masmi Ukraine

Станіслав Чеглінцев, Masmi Ukraine

 

Віталій Брик, Nielsen Ukraine, та Ірина Горлова, SMD

Віталій Брик, Nielsen Ukraine, та Ірина Горлова, SMD

 

Лана Чубаха,  IMS Health

Лана Чубаха, IMS Health

 

Лана Сінічкіна, Arzinger

Лана Сінічкіна, Arzinger

 

Наталія Бухалова, UMG

Наталія Бухалова, UMG

 

to_live_today_1

 

to_live_today_2

 

to_live_today_3

 

to_live_today_4

 

to_live_today_5

 

to_live_today_6

 

to_live_today_7

 

to_live_today_8

 

to_live_today_9

 

to_live_today_10

 

to_live_today_11

 

to_live_today_12

 

to_live_today_13

 

to_live_today_14

 

to_live_today_15

 

to_live_today_16

 

 

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ