Маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: нові можливості та нові підходи до звичних процесів, нові цінності партнерства для фармацевтичної галузі України
Весняні дні сповнені надій, очікувань, бажань та нових ідей. Одного такого квітневого дня в Києві відбулась перша маркетингова бізнес-конференція для представників фармацевтичної галузі України «ЖИТИ СЬОГОДНІ»
Понад 100 гостей та учасників конференції — топ-менеджери компаній, власники бізнесу, маркетинг-директори та інші поважні особи галузі — доброзичливо зустрів готель у вишуканому стилі модерн — Hilton Kyiv.
Організаторами конференції «ЖИТИ СЬОГОДНІ» виступили такі провідні світові аналітичні та маркетингові компанії, як IMSHealth, MASMI, Nielsen, GfK, та компанії, які працюють на фармацевтичному ринку країн СНД — «Бізнес Кредит», СOMСON Pharma, SMD, UMG та «Виробнича компанія ЗДОРОВО».
Розірвати шаблони, знайти нові підходи до звичних процесів, вибудувати нові відносини з партнерами, розставити нові ціннісні акценти — саме такою була мета організаторів заходу, які ознайомили учасників конференції з інноваційними та ексклюзивними маркетинговими інструментами.
Учасникам конференції були представлені реальна ситуація, що склалася на фармацевтичному ринку України у період змін, тренди світової PHARMA та їхні прояви на українському ринку; проведено порівняльний аналіз кризових періодів, у які потрапляла галузь; зроблено паралелі між розвитком FMCG та фармацевтичного ринку. Крім того, надійний партнер Адвокатське об’єднання Arzinger надало юридичні консультації з приводу ризиків, що виникають у компаній під час укладання маркетингових договорів, з боку конкурентного та рекламного законодавства.
Присутні також могли поглянути на роботу медичних представників «очима лікаря».
Чималий час було зосереджено на дослідженнях з вивчення бажань та очікувань сучасного українського споживача, а також проаналізовано чинники, що впливають на вибір лікарського засобу.
Справжні емоції викликала дискусія про подальше партнерство і співпрацю між представниками виробників, дистриб’юторів та ритейлом.
Позитивними емоціями учасників, словами вдячності за високий рівень проведення заходу та створення ділової, стриманої, інтелектуальної атмосфери завершилась маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ». Ця подія надихнула на пошук нових шляхів до співпраці, надала новий імпульс до діалогу та обміну досвідом між колегами галузі.
Завершено перший етап з циклу заходів, що будуть цікавими для фармацевтичного бізнесу України. Організатори пообіцяли продовжити розмову про можливості, які дає сьогоднішній день. Адже «ЖИТИ СОГОДНІ» — це діяти сьогодні, творити сьогодні, ініціювати сьогодні, будувати фундамент майбутнього, спираючись на минулий досвід і пережиті випробовування!