Новини

«Панацея» — об’єднання заради ефективного партнерства в єдиному просторі

21/06/2015

З початком літа життя заграло новими барвами і новими емоціями, з’явилися нові турботи та нові очікування…

Багато чого вдалося досягти, оновити та відтворити. Віражі часу вчать з більшою відповідальністю підходити до своєї роботи, взаємовідносин та загалом бути готовим до прийняття змін і вчитися відтворювати цінності та започатковувати нові традиції у щоденній роботі.

Славною багаторічною традицією української фармацевтичної галузі є Щорічний конкурс професіоналів «Панацея», церемонія нагородження переможців якого відбувається у вересні напередодні професійного свята — Дня фармацевтичного працівника. «Панацея» — це визначна подія у світі ФАРМИ. Подія, якою захоплюються, про яку сперечаються, але вона нікого не залишає байдужим. Розвиток галузі залежить від професіоналізму її фахівців. Дуже важливо відповідально та коректно оцінювати їхню роботу та визначати кращих спеціалістів.

В основі конкурсу є аналітичні та маркетингові дослідження, які проводять компанії-партнери. До нинішнього року надійними партнерами конкурсу були, є і залишаються такі компанії, як «Бізнес Кредит», Comcon Pharma-Ukraine, SMD та незалежна міжнародна маркетингова компанія MASMI.

Час змін відкриває перед людьми нові можливості та спонукає до інновацій. Сучасність потребує впровадження нових ідеї, якісного партнерства та сміливих рішучих кроків. Організатори конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея» раді оголосити, що цьогоріч до нас приєдналися нові партнери. Результатом такої співпраці стали нові номінації, одна з яких — «Медичний представник року».

На сторінках журналу «Фармацевт Практик» ми будемо знайомити вас з нашими новими партнерами.

Сьогодні представляємо міжнародну аналітичну компанію IMS Health, для якої бути партнером конкурсу «Панацея» означає мати активну позицію, створювати можливості для розвитку галузі, діяти разом з однодумцями задля об’єктивної оцінки та покращання результатів взаємодії різних учасників сфери охорони здоров’я.

IMS Нealth — відомий у всьому світі аналітичний експерт у галузі охорони здоров’я, що надає інформаційні та технологічні послуги для прийняття рішень та покращання результатів діяльності галузі. Аналітична підтримка конкурсу «Панацея» стала логічним кроком IMS Нealth в Україні, де компанія щойно розпочала свою діяльність після поглинання іншого глобального лідера, компанії Cegedim Relationship Management.

IMS Нealth вже давно є важливим партнером на фармацевтичному ринку та в галузі охорони здоров’я загалом. В арсеналі компанії — інформація, інструменти та інноваційні технології для проведення галузевої експертизи і прийняття стратегічних рішень. IMS Нealth розуміє потреби усіх учасників системи охорони здоров’я — пацієнтів, лікарів та фармацевтів.

Найпоширенішим каналом комунікації між фармацевтичними компаніями і лікарями залишаються візити медичних представників. Переважна більшість лікарів вважають такі візити важливим джерелом інформації, що сприяє обізнаності медичних працівників щодо новітніх методів діагностики та лікування і поліпшення якості життя пацієнта. Тож медичний представник відіграє важливу роль помічника лікаря, тому його професійна підготовка має бути на високому рівні, щоб задовольнити потреби кожного лікаря у необхідній інформації. Номінація «Медичний представник року» має звернути увагу на якість підготовки таких фахівців та визначити важливість їхньої роботи.

На сьогодні існують сучасні методи дослідження та оцінювання роботи медичних представників. Для якісного проведення дослідження важливі такі показники:
лікарі як об’єкт опитування. Респондентами стали ті з них, до яких медичні представники здійснюють візити найчастіше;
для отримання найповніших відповідей використовують декілька каналів комунікації одночасно;
обробка даних командою експертів з використанням спеціалізованого технологічного інструменту.

Оцінка медичного представника з боку партнерів/клієнтів є важливою, оскільки саме вона дає змогу зрозуміти, яку користь приносить фахівець. Постає закономірне питання: за якими критеріями оцінюють медичних працівників? Ґрунтуючись на відгуках лікарів у різних дослідженнях з вивчення ефективності роботи медичних представників, ми виділили найактуальніші критерії:
компетентність;
вміння надати корисну професійну інформацію;
відповідальність та організованість;
особистісні якості;
комунікативні навички.

Оцінка медичного представника з боку фармацевтичної компанії, в якій він працює, може ґрунтуватися і на інших показниках, що залежать від мети, якої прагне досягти окрема компанія. Якщо компанія бажає оперативно отримувати зворотній зв’язок від лікарів, то серед критеріїв оцінки медичного представника буде еффективність використовування технології Closed Loop Marketing. А якщо компанія прагне змінити свою бізнес-модель, то окрім вміння застосувати сучасні технології, важливим критерієм буде готовність до змін та вміння адаптувати свою поведінку до нового формату роботи.

У рамках конкурсу «Панацея» організатори протягом багатьох років об’єднують не тільки спеціалістів фармацевтичної галузі, а й успішних партнерів з інших бізнес-ринків, які працюють для ФАРМИ, надаючи якісні послуги та сервіс: аналітиків, юристів, освітян, фахівців з реклами, маркетингу, PR, а також ЗМІ. Професійні об’єднання сприяють створенню атмосфери взаємодії і ефективного партнерства, що сприяє розкриттю потенціалу працівників галузі.

Маємо честь запросити колег на урочисту церемонію нагородження переможців Щорічного конкурсу професіоналів фармацевтичної галузі України «Панацея – 2015», який відбудеться 10 вересня в одному з найстаріших та легендарніших театрів міста Києва — Національному академічному драматичному театрі ім. Івана Франка!

panaceja.ua

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ