НовиниПодії

Відкрите обговорення «Трансформація маркетингового простору»

18/09/2015

Відкрите обговорення «Трансформація маркетингового простору» – переходимо на новий рівень мультиканальних комунікацій!

Краще, ніж незліченні маркетингові дослідження та прогнози на папері може бути лише живе обговорення наявних проблем фармацевтичного маркетингу та аналіз викликів, з якими нам доведеться зіткнутися в новому 2016 році. Що ж нам, маркетологам, SFE та бренд-менеджерам чекати наступного року? Як розподіляти ресурси та в які активності найкраще вкладати кошти? Як досягнути поставлених маркетингових планів і не лише переконати керівництво в їх потребі, а й презентувати неочікувано хороші результати наприкінці року?

Дані питання будуть широко розкриті під час Відкритого обговорення «Трансформація маркетингового простору – перехід на новий рівень мультиканальних комунікацій з інноваційними маркетинговими інструментами CLM та eDetailing», що відбудеться 30 вересня (середа) в 11:45, в одному з центральних бізнес-центрів Києва – АРЕНА-СІТІ, конференц-зал «Гранд Холл».

Провідні українські маркетинг та Digital експерти зустрінуться з Вами, щоб спільними зусиллями визначити і сформувати головні аспекти побудови якісних мультиканальних комунікацій, довгострокових відносин з цільовою аудиторією та створення ефективних команд Sales-менеджерів. До заходу також долучаться спеціальний гість з Дубліна, Пол МакКорд, що очолює відділ розробки інноваційних навчальних технологій у компанії Qstream та Наталія Андрійчук, засновник та експерт по розробці та впровадженні мультиканальних маркетингових кампаній естонської компанії Viseven.

Експертні тематики зустрічі:

  • Еволюція просування медичних препаратів. Тримаємо руку на пульсі інновацій.
  • Новітні тренінгові технології. Навчання персоналу, як двигун внутрішнього і зовнішнього розвитку бізнесу.
  • Інтерактивна презентація як ключ до успішного спілкування на візиті.
  • Від теорії до практики: ефективний метод побудови комунікації з лікарями та фармацевтами, з отриманням якісного зворотного зв’язку.
  • Оптимізація промоційних зусиль в умовах обмеженого бюджету.
  • Комунікація з агенцією – як модерувати розробку інтерактивного контенту.
  • Інтерактивна майстерня – створюємо презентацію разом.

 

Запрошуємо Вас стати активними учасниками відкритого обговорення, зареєструвавшись на безкоштовний захід за посиланям.

З програмою заходу Ви зможете ознайомитись, перейшовши за посиланням.

Поділитися Вашими думками, щодо проблематик та загальних тенденції української та світової фарми Ви можете у Twitter стрімі, використовуючи хештег #pharmakiev.

Жива трансляція зустрічі відбуватиметься на каналі YouTube.

 

За додатковою інформацією звертайтеся:

Тетяна Лущук

Керівник PR відділу компанії “Viseven“

067 410 55 56

[email protected]

 

Не пропустіть найбільш інноваційний та захоплюючий захід осені! До зустрічі в Києві.

 

 

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ