Відкрите обговорення «Трансформація маркетингового простору»
Відкрите обговорення «Трансформація маркетингового простору» – переходимо на новий рівень мультиканальних комунікацій!
Краще, ніж незліченні маркетингові дослідження та прогнози на папері може бути лише живе обговорення наявних проблем фармацевтичного маркетингу та аналіз викликів, з якими нам доведеться зіткнутися в новому 2016 році. Що ж нам, маркетологам, SFE та бренд-менеджерам чекати наступного року? Як розподіляти ресурси та в які активності найкраще вкладати кошти? Як досягнути поставлених маркетингових планів і не лише переконати керівництво в їх потребі, а й презентувати неочікувано хороші результати наприкінці року?
Дані питання будуть широко розкриті під час Відкритого обговорення «Трансформація маркетингового простору – перехід на новий рівень мультиканальних комунікацій з інноваційними маркетинговими інструментами CLM та eDetailing», що відбудеться 30 вересня (середа) в 11:45, в одному з центральних бізнес-центрів Києва – АРЕНА-СІТІ, конференц-зал «Гранд Холл».
Провідні українські маркетинг та Digital експерти зустрінуться з Вами, щоб спільними зусиллями визначити і сформувати головні аспекти побудови якісних мультиканальних комунікацій, довгострокових відносин з цільовою аудиторією та створення ефективних команд Sales-менеджерів. До заходу також долучаться спеціальний гість з Дубліна, Пол МакКорд, що очолює відділ розробки інноваційних навчальних технологій у компанії Qstream та Наталія Андрійчук, засновник та експерт по розробці та впровадженні мультиканальних маркетингових кампаній естонської компанії Viseven.
Експертні тематики зустрічі:
- Еволюція просування медичних препаратів. Тримаємо руку на пульсі інновацій.
- Новітні тренінгові технології. Навчання персоналу, як двигун внутрішнього і зовнішнього розвитку бізнесу.
- Інтерактивна презентація як ключ до успішного спілкування на візиті.
- Від теорії до практики: ефективний метод побудови комунікації з лікарями та фармацевтами, з отриманням якісного зворотного зв’язку.
- Оптимізація промоційних зусиль в умовах обмеженого бюджету.
- Комунікація з агенцією – як модерувати розробку інтерактивного контенту.
- Інтерактивна майстерня – створюємо презентацію разом.
Запрошуємо Вас стати активними учасниками відкритого обговорення, зареєструвавшись на безкоштовний захід за посиланям.
З програмою заходу Ви зможете ознайомитись, перейшовши за посиланням.
Поділитися Вашими думками, щодо проблематик та загальних тенденції української та світової фарми Ви можете у Twitter стрімі, використовуючи хештег #pharmakiev.
Жива трансляція зустрічі відбуватиметься на каналі YouTube.
За додатковою інформацією звертайтеся:
Тетяна Лущук
Керівник PR відділу компанії “Viseven“
067 410 55 56
Не пропустіть найбільш інноваційний та захоплюючий захід осені! До зустрічі в Києві.