Законодательство

ПОСТАНОВА КМУ “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я” від 17 березня 2011 р. N 298

Законодательство

ПОСТАНОВА КМУ “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я” від 17 березня 2011 р. N 298

18/01/2020

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 17 березня 2011 р.                                                                                                  N 298
Київ
Про затвердження Порядку використання
коштів, передбачених у державному бюджеті
для виконання програм та здійснення
централізованих заходів з охорони здоров’я

{ Установити, що використання коштів, передбачених Міністерству охорони здоров’я у державному бюджеті для поліпшення медичного обслуговування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської та інших екологічних катастроф, у складі програми “Забезпечення медичних заходів окремих державних програм та комплексних заходів програмного характеру”, здійснюється відповідно до Порядку, затвердженого цією Постановою, з урахуванням особливостей, зазначених в Постанові КМ N 339 ( 339-2011-п ) від 28.03.2011 }

Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, що додається.

Прем’єр-міністр України                                                                                      М.АЗАРОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 17 березня 2011 р. N 298

ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених
у державному бюджеті для виконання програм
та здійснення централізованих заходів
з охорони здоров’я

1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МОЗ у державному бюджеті для виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я (далі – бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програм є МОЗ.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на закупівлю лікарських засобів, імунобіологічних препаратів (вакцин), виробів медичного призначення, медичного обладнання, інших товарів і послуг (далі – товари і послуги).
4. Міністерство охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, головні управління (управління) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі – територіальні органи охорони здоров’я), заклади охорони здоров’я, що належать до сфери управління МОЗ (далі – підпорядковані установи), забезпечують подання МОЗ заявок на закупівлю товарів і послуг за бюджетні кошти у визначені ним строки. МОЗ здійснює контроль за своєчасністю, достовірністю та змістом поданих заявок.
5. МОЗ здійснює розподіл товарів і послуг, закуплених у межах бюджетних призначень, між територіальними органами охорони здоров’я та підпорядкованими установами згідно з розрахунками, що проводяться з урахуванням потреби, зазначеної в заявках.
6. Заявки на закупівлю товарів і послуг складаються з урахуванням ефективності використання бюджетних коштів, обґрунтуванням потреби в таких товарах і послугах та подаються в установленому МОЗ порядку.
7. Закупівля товарів і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку. Попередня оплата таких товарів і послуг проводиться з
урахуванням положень бюджетного законодавства. Постачання товарів і послуг здійснюється відповідно до графіка постачання та розподілу МОЗ територіальними органами охорони здоров’я підпорядкованим установам або згідно з умовами укладених договорів про закупівлю товарів і послуг для подальшого забезпечення ними закладів охорони здоров’я.
8. У договорі про закупівлю товарів і послуг з метою недопущення виникнення кредиторської заборгованості на кінець року зазначається умова щодо коригування у разі зменшення бюджетних призначень визначеної у такому договорі суми.
9. Заклади охорони здоров’я подають у строк, визначений МОЗ, звіти про використання товарів (за номенклатурою) і послуг територіальним органам охорони здоров’я для узагальнення та подання МОЗ за встановленою ним формою.
10. МОЗ проводить щокварталу моніторинг рівня забезпечення закладів охорони здоров’я товарами і послугами та перерозподіляє їх залишки у десятиденний строк згідно з фактичною потребою, зазначеною в заявках.
11. МОЗ подає у визначений для квартальної фінансової звітності строк Мінфіну інформацію про виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я за встановленою ним формою і звітність про виконання паспортів програм.
12. Товари і послуги, придбані МОЗ за рахунок бюджетних коштів для здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я, передаються в установленому МОЗ порядку з урахуванням обґрунтованої потреби у товарах і послугах територіальним органами охорони здоров’я, які розподіляють їх між закладами охорони здоров’я відповідного регіону та у разі необхідності здійснюють їх
перерозподіл.
13. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань в органах Державної казначейської служби та проведення операцій, пов’язаних з використанням бюджетних коштів, здійснюються у порядку, встановленому Державною казначейською службою.
14. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

Вся інформація про лікарські засоби та їх застосування представлена для ознайомлення і не може вважатися настановою для самостійної діагностики та лікування. Інформація призначена виключно для медичних та фармацевтичних працівників.

https://rx.ua
ПЕРЕДПЛАТА
КУПИТИ КНИГИ