Проект наказу МОЗ України “Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280”
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
N
м.Київ
Повідомлення про оприлюднення
Проект наказу МОЗ України “Про затвердження форм первинно облікової документації та порядку їх обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення”
Аналіз регуляторного впливу
Повідомлення про оприлюднення
проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України “Про затвердження форм первинно облікової документації та порядку їх обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення”
З метою отримання зауважень та пропозицій до проекту наказу Міністерства охорони здоров’я України “Про затвердження форм первинно облікової документації та порядку їх обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення” Міністерство охорони здоров’я України оголошує про його публікацію.
Проектом наказом пропонується врегулювати порядок обліку форм первинної облікової документації, що використовується у закладах охорони здоров’я. Встановити єдиний порядок обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення бланків форм первинної облікової документації, що виготовляється відповідно до технічного опису.
Проект наказу розміщено в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Мністерства охорони здоров’я України: moz охорони здоров’я України.qov.ua
Зауваження та пропозиції стосовно проекту наказу та аналізу регуляторного впливу у письмовій та електронній формі просимо надавати протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за такими адресами:
Міністерство охорони здоров’я України вул.. Грушевського, 7 м. Київ 01601 тел. 253-74-28
Директор ДЗ “Центр медичної
статистики МОЗ України” М.В.Голубчиков
ПРОЕКТ
Про внесення змін до наказу Міністерства охорони
здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 травня 2012 року № 456 “Деякі питання використання бланків цінних паперів, документів суворої звітності, господарська діяльність з виготовлення яких підлягає ліцензуванню”
НАКАЗУЮ:
1. Унести до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб“, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927 (далі – Наказ № 280), такі зміни:
1.1. Пункт 1 Наказу № 280 доповнити підпунктами 1.1-1.3 такого змісту:
“1.1. Форму первинної облікової документації № 1-ОМК “Особиста медична книжка” та Інструкцію щодо її заповнення, що додаються.
1.2. Форму первинної облікової документації № 140-4/о “Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я” та Інструкцію щодо її заповнення, що додаються.
1.3. Форму первинної облікової документації № 140-5/о “Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я” та Інструкцію щодо її заповнення, що додаються”.
1.2. Унести зміни до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених Наказом № 280, виклавши їх у новій редакції, що додаються.
2. Міністру охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, керівникам структурних підрозділів з питань охорони здоров’я обласних (міських) державних адміністрацій забезпечити проведення попередніх та періодичних медичних оглядів населення відповідно до вимог, затверджених цим наказом.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства охорони здоров’я України від 11 березня 1998 року № 66 “Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та Інструкції щодо порядку її ведення”, зареєстрований у Міністерстві юстиції 26 березня 1998 року за № 210/2650.
4. Директору Департаменту реформ та розвитку медичної допомоги М. Хобзею забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра О. Толстанова.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр Р. Богатирьова
ДОДАТКИ
Аналіз регуляторного впливу
проекту наказу “Про затвердження форм первинної облікової
документації та порядку їх обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення”.
1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
Опис проблеми .
На даний момент порядок обліку форм первинної облікової документації, що використовується у закладах охорони здоров’я законодавчо не врегульовано.
Вищезазначеним документом встановлюється порядок обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення бланків форм первинної облікової документації, що виготовляються відповідно до технічного опису.
Таким чином, виникла необхідність розробити документ, який би врегульовував облік форм первинної облікової документації, що використовується у закладах охорони здоров’я.
Обґрунтування неможливості розв’язання проблеми за допомогою чинного регуляторного акта:
– чинне законодавство не врегульовує питання порушені у проекті наказу;
– дані відносини регулюються декількома законодавчими актами, що призводить до ускладнення розуміння суб’єктами господарської діяльності з обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення форм первинної облікової документації;
– можливої шкоди у разі настання очікуваних наслідків дії акта не прогнозується.
2. Цілі державного регулювання:
-Упорядкування відносин у сфері обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення форм первинної облікової документації;
– вдосконалення процедури обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення форм первинної облікової документації;
– введення регулювання, що відповідатиме принципам державної регуляторної політики.
3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:
Можливі способи досягнення цілей | Оцінка способу | Причини відмови від альтернативних способів/аргументи щодо переваги обраного способу |
Збереження чинного регулювання | – Не відповідає вимогам чинного законодавства. | – Проблема розв’язується частково. – Невідповідність принципам регуляторної політики. |
Обраний спосіб | – Відповідає вимогам чинного законодавства. – Забезпечує досягнення цілей державного регулювання. – Відповідає потребам у вирішенні проблеми. Забезпечує чіткий порядок вдосконалення процедури обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення форм первинної облікової документації; | – Забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики. – Покращує підприємницьке середовище. – Упорядковує відносини у сфері обліку, знищення (зіпсування або пошкодження), повернення форм первинної облікової документації. |
4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта:
Принципи та способи досягнення цілей регулювання:
– регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики;
– встановлення процедури обліку форм первинної облікової документації;
– встановлення процедури знищення (зіпсування або пошкодження), форм первинної облікової документації;
– встановлення процедури повернення форм первинної облікової документації;
Ефективність способів досягнення цілей:
Запропонований спосіб обліку форм первинної облікової документації, що виготовляються відповідно до технічного опису передбачає єдиний порядок. знищення (зіпсованих або пошкоджених) та їх вилучення для всієї системи охорони здоров’я. Уніфікація облікових форм, спрощення заповнення медичної облікової документації.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта:
Оцінка впливу основних зовнішніх факторів на дію акта:
– розмір конкуренції. Не передбачається, оскільки Підвищення рівня конкуренції на ринку того чи іншого товару або послуги стимулюватиме поширення реклами. Крім цього, посилення конкуренції зумовить підвищення якості об’єктів зовнішньої реклами, що сприятиме покращенню зовнішнього вигляду міста.
– забудова нових територій сприятиме збільшенню місць для розміщенню об’єктів зовнішньої реклами та розширенню сфери регулювання.
Оцінка можливості впровадження та виконання вимог акта:
Акт забезпечує єдиний порядок. обліку, знищення (зіпсованих або пошкоджених) та їх вилучення для всієї системи охорони здоров’я. Уніфікація облікових форм, спрощення заповнення медичної облікової документації.
Періодичність здійснення державного контролю та нагляду за додержанням вимог акта:
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності цього регуляторного акту шляхом аналізу статистичних даних.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через 1рік після набрання чинності цього регуляторного акту шляхом аналізу статистичних даних.
6. Вигоди та витрати:
Опис прогнозованих вигод та витрат від регулювання, яке запроваджується:
Сфера впливу | Вигоди | Витрати |
Місцева влада | Підвищення іміджу влади, як такої що проводить політику на підтримку підприємництва | |
Унормування процедури поводження щодо обігу та контролю за первинною обліковою документацією у системі охорони здоров’я | ||
Суб’єкти підприємницької діяльності | Економія часу, уніфікація облікових форм, спрощення заповнення медичної облікової документації. | |
Населення | Безпека життєдіяльності |
Розрахунок прогнозованих вигод та витрат від регулювання, яке запроваджується:
Прогнозні значення показників наступні:
надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів – не передбачається;
додаткових витрат суб’єктами господарювання, – не передбачається.
7. Визначення показників результативності регуляторного акта:
Унормування процедури поводження щодо обігу та контролю за первинною обліковою документацією у системі охорони здоров
8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта:
Строки проведення відстеження:
Базове відстеження – до набрання актом чинності.
Повторне відстеження – через рік з дня набрання актом чинності.
Вид даних:
– Унормування процедури поводження щодо обігу та контролю за первинною обліковою документацією у системі охорони здоров’я.
– дослідження статистичних показників
Прогнозні значення статистичних показників в розрахунку на рік:
Не відслідковуються, оскільки регуляторний акт передбачає унормування обігу первинної облікової документації у системі охорони здоров’я.
Назва показника | Кількість | Сума |
9. Обґрунтування строку дії регуляторного акта.
Термін дії регуляторного акта не обмежується.
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись після набрання чинності цього регуляторного акту шляхом аналізу статистичних даних.
Повторне відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись через 1рік після набрання чинності цього регуляторного акту шляхом аналізу статистичних даних.
Підготувала +Марія Морозова