Рішення Колегії МОЗ України від 02.11.2012 № 4 “Аналіз звернень громадян що надійшли до МОЗ України за 9 місяців 2012 року”
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
РІШЕННЯ КОЛЕГІЇ
N 4 02.11.2012
Аналіз звернень громадян,що надійшли до МОЗ України за 9 місяців 2012 року
Проаналізувавши інформацію про стан організації роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до МОЗ України за 9 місяців 2012 року, та зверненнями громадян з проблемних питань, пов’язаних з реформуванням медичного обслуговування під час проведення експерименту у пілотних регіонах, Колегія Міністерства охорони здоров’я України відзначає, що за звітний період здійснювалась робота щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.
Виходячи з основних положень Закону України “Про звернення громадян” зі змінами і доповненнями, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”
Колегія вирішила:
1. Взяти до відома інформацію про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до МОЗ України за 9 місяців 2012 року, та зверненнями громадян з проблемних питань, пов’язаних з реформуванням медичного обслуговування під час проведення експерименту у пілотних регіонах.
2. Керівникам структурних підрозділів МОЗ України, Головам Державної санітарно-епідеміологічної служби, головному державному санітарному лікарю України Пономаренку А. М., Державної служби України з лікарських засобів Соловйову О. С., Державної служби України з питань протидії ВІЛ-інфекції/СНІДУ та інших соціально небезпечних захворювань Александріній Т. А., Міністру охорони здоров’я АР Крим, начальникам управлінь (головних управлінь) охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
2.1 Проаналізувати стан розгляду звернень громадян протягом 9 місяців 2012 року та заслухати підсумки цієї роботи на робочих нарадах.
Термін виконання: IV квартал 2012 року.
2.2. Вжити вичерпних заходів для належного розгляду звернень громадян відповідно до Закону України “Про звернення громадян” та Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898.
Термін виконання: постійно.
2.3. Забезпечити оперативне реагування на проблемні питання, що порушуються у зверненнях на урядову телефонну “гарячу лінію”.
Термін виконання: постійно.
3. Начальникам Управління охорони здоров’я та курортів Вінницької, головних управлінь охорони здоров’я Дніпропетровської, Донецької обласних та Київської міської державних адміністрацій проводити постійний аналіз звернень громадян з питань, пов’язаних з реформуванням медичного обслуговування; забезпечити оперативне реагування на такі звернення та інформувати МОЗ України про статистику цих звернень.
Термін виконання: щомісяця.
4. Першому заступнику Міністра Моісеєнко Р. О., заступнику Міністра – керівнику апарату Богачеву Р. М., заступнику Міністра Толстанову О. К., керівникам структурних підрозділів МОЗ України дотримуватися графіків особистого прийому громадян в МОЗ України.
Термін виконання: постійно.
Координацію виконання рішення Колегії покласти на першого заступника Міністра Р. Моісеєнко.
Голова Колегії,
Віце-прем’єр-міністр України –
Міністр охорони здоров’я України
Р. Богатирьова
Секретар Колегії,
начальник відділу інформаційно-аналітичного
забезпечення та організації
доступу до публічної інформації
Департаменту інформаційно-організаційного
та документального забезпечення
Л. Карпінська
Підготувала +Марія Морозова